תוספים לאתרי וורדפרס | מומלצים 2024

תוספים לאתרי וורדפרס – מומלצים 2024

כידוע, כמות התוספים הרשומים במערכת וורדפרס היא עצומה ולכן ריכזנו עבורכם את התוספים הטובים/נפוצים/מומלצים ביותר הקיימים למערכת וורדפרס. אנחנו נסכם כל תוסף בקצרה. לנוחותכם, רשימת התוספים מחולקת לנושאים שונים הנוגעים לכל תחומי העבודה מול וורדפרס. הרשימה המופיעה כאן אינה סופית והיא מתעדכנת מפעם לפעם.

תֹּכֶן עִנְיָנִים

תוספים לבנייה ופיתוח בוורדפרס

אלמנטור

בונה הדפים והתבניות האולטימטיבי לבניית אתרי וורדפרס. בין אם אתם בונים בעצמכם או מישהו אחר בונה בשבילכם, אם החלטתם לבנות את האתר בעזרת "Page Builders", תבחרו אך ורק באלמנטור. לאלמנטור קיימת גירסה חינמית ומשום כך מוגבלת, וגירסת פרו. כמו כן קיימים מספר לא מבוטל של תוספים ייעודיים לאלמנטור.

קישור לאתר: https://elementor.com

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://he.wordpress.org/plugins/elementor

עלות: 239₪ לשנה, לאתר בודד בגירסת הפרו.

WP Bakery

בדומה לאלמנטור, גם בונה הדפים של WP Bakery מאפשר לבנות אתרים, ובהשוואה לאלמנטור, הוא עושה את זה פחות טוב. לכן, מניסיון שלנו עם לא מעט אתרים שנבנו עם התוסף הזה, אלמנטור לוקח בגדול. למרות שאנחנו לא ממליצים להשתמש בבונה הדפים הזה, הוא מופיע ברשימה עקב נפיצותו.

קישור לאתר: https://wpbakery.com

עלות: 59$ תשלום חד פעמי, תמיכה לשנה אחת.

תוספי אבטחה לאתרי וורדפרס

WordFence

עם מעל לחמש מליון הורדות, אין ספק ש תוסף האבטחה הזה הוא הנפוץ ביותר. הוא מספק חומת אש, ומבצע סריקה יומית אחר תוכנות זדוניות, ובנוסף לכך עוקב אחר שינוים בקוד. התוסף מומלץ לכל מי שרוצה להוסיף שכבות הגנה נוספות או לכל מי שמעונין לקבל התראות למייל על כל ניסיון פריצה. קיימת גירסה חינמית ( המספיקה בהחלט ) וגירסה בתשלום.

חושש מהגדרות מסובכות? כתבנו מדריך במיוחד לאלו שאינם יודעים כיצד להגדיר תוסף לאבטחת אתר וורדפרס

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/wordfence

SUCURI

תוסף אבטחה של חברת סוקורי. התוסף מבוסס על שירותי ענן לחומת אש ו- CDN, וכולל סריקות מתקדמות בתדירות יומית ועוד רשימה ארוכה של שירותי אבטחה מתקדמים. אם הבחירה שלכם היא בין התוסף הזה לתוסף של WordFence, תבחרו בשני.

קישור לאתר: https://sucuri.net

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://he.wordpress.org/plugins/sucuri-scanner

תוספים להאצת אתרים ומטמון

LiteSpeed Cache

תוסף להאצת אתרים, הכל באחד ( All-in-One ). התוסף כולל מטמון בלעדי ברמת השרת ( ולכן משיג תוצאות טובות יותר בהשוואה לתוספים המבוססים על מטמון PHP ) ואוסף של תכונות לאופטימיזציה. LiteSpeed Cache מתאים לעבודה מול כל סוגי השרתים ( LiteSpeed, Apache, NGINX, etc ) אבל על מנת להנות מהתוכונות היחודיות שלו נדרש אירוח המופעל האמצעות LiteSpeed. התוסף הזה משמש כברירת מחדל לאופטיזמיציה באתרים שאנו בונים.

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/litespeed-cache

תוספים לאתרי וורדפרס
LSCACHE של LiteSpeed לעומת תוספים מתחרים

W3 Total Cache

W3 Total Cache (W3TC) משפר את האופטימיזציה למנועי חיפוש, חיוני הליבה באינטרנט וחוויית המשתמש הכוללת של האתר על ידי הגדלת ביצועי האתר והפחתת זמני הטעינה על ידי מינוף תכונות כמו אינטגרציה של CDN והשיטות המומלצות העדכניות ביותר.

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/w3-total-cache

Autoptimize

התוסף Autoptimize הופך את הגדרת האופטיזמיציה לקלה. התוסף יודע לצבור, לצמצם ולשמור במטמון סקריפטים וטבלאות עיצוב, להחדיר CSS לראש העמוד כברירת מחדל, אבל יכול גם להטמיע CSS קריטי ולדחות את ה-CSS המלא המצטבר, להזיז ולדחות סקריפטים לכותרת התחתונה ולצמצם HTML. וזה רק חלק מתוכנות התוסף. לקבלת תוצאות טובות יותר ניתן לשלב עם תוספים כמו Speed Booster pack or KeyCDN’s Cache Enabler

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/autoptimize

WP Rocket

WP Rocket הוא הרבה יותר מסתם תוסף מטמון של וורדפרס. זהו הפתרון החזק ביותר ( לפי החברה המפתחת, בדיקות אחרות מראות שזה לא בהכרח נכון ) כדי להגביר את זמן הטעינה שלך, לשפר את ציון הביצועים של טעינת הדף ​​שלך ולייעל את נתוני הליבה של האתר באינטרנט. החסרון הגדול של התוסף הזה הוא שאין גירסה חינמית.

עלות: 59$ לשנה, לאתר אחד.

אתר התוסף: https://wp-rocket.me

תוספים לקידום אתרים ואנליזה בוורדפרס

Yoast SEO

תוסף יוסט הוא התוסף הנפוץ ביותר לקידום ושיפור המיקום במנועי חיפוש. התוסף משפר את הנראות של האתר שלך ועוזר למשוך תנועה אורגנית מדף תוצאות החיפוש ( SERP ) ישירות אל דפי האתר השונים.

עם מיליוני משתמשים, התוסף הזה בהחלט עוזר בקידום האתר. הגירסה החינמית של התוסף מספקת את המרכיבים החיוניים כדי להתחיל את אופטימיזצית האתר. הגירסה בתשלום מרחיבה את תכונות התוסף, ובין היתר מאפשרת להגדיר, לנהל ולעקוב אחר רדירקטים.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/wordpress-seo

קישור לאתר: https://yoast.com

עלות: 99$ לשנה.

All in One SEO

התוסף AIOSEO עוזר לשפר את דירוג האתר בעזרת מספר תכונות. בעזרת התוסף ניתן להוסיף ו/או לשנות תגיות, תיאורי מטא, מילות מפתח ל ON-PAGE SEO. כמוכן ניתן גם להגדיר מפת אתר, חיבור לרשתות חברתיות, הצעות לקישורים, רדירקטים, התממשקות עם ווקומרס ועוד.

עם מעל לשלוש מיליון משתמשים רשומים, התוסף הזה נותן "פייט" לתוסף יוסט, אם כי יוסט עדיין הוא הבחירה המומלצת.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/all-in-one-seo-pack

קישור לאתר: https://aioseo.com

עלות: 49.00$ לשנה, לאתר אחד.

Rank Math

התוסף Rank Math הוא התוסף השלישי, הפחות מוכר, והאחרון ברשימת התוספים העוסקים בקידום אתרים.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/seo-by-rank-math

קישור לאתר: https://rankmath.com

MonsterInsights

בשונה משני התוספים הראשונים, התוסף MonsterInsights אינו עוזר לקדם את האתר במנועי החיפוש. הוא עוזר לעקוב אחר התנועה הנכנסת לאתר, ואחר הפעולות המבוצעות בו על ידי המשתמשים. התוסף ה"מפלצתי" הזה מאפשר לחבר את האנליטיקס של גוגל ישירות לאתר בקליקים בודדים, ואף להציג את נתוני האנליטיקס ישירות מהאתר עצמו.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/google-analytics-for-wordpress

אתר התוסף: https://www.monsterinsights.com

עלות: 99.00$ לשנה, לאתר אחד.

Site Kit by Google

Site Kit הוא התוסף הרשמי של גוגל, לוורדפרס. ובדומה לתוסף MonsterInsight, גם התוסף הזה משמש לאנליזה ומחקר, אבל גם עוזר לשפר את דירוג האתר בתוצאות החיפוש. התוסף יודע לקשר בין מספר כלים של גוגל לאתר, ועוזר לנהל אותם ישירות מלוח הבקרה של וורדפרס. בנוסף לכך, השימוש בתוסף הזה הוא חינמי לחלוטין והוא יכול להוות נקודת פתיחה מצוינת לכל מי שאינו מעונין בהוצאה הכספית הכרוכה ברכישת תוסף פרו.

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/google-site-kit

תוספים לאיסוף מידע ויצירת קשר בוורדפרס

WPForms

WPForms הוא התוסף הטוב ביותר ליצירת כל סוגי הטפסים תחת וורדפרס. לתוסף יש גירסה חינמית מוגבלת הכוללת הגנה מספאם, שדות טופס בסיסיים, התראות למייל וניהול משתמשים, בנוסף לגירסה בתשלום. עם מעל לשש מיליון התקנות פעילות בסך הכל, אין ספק ש – WPForms הוא התוסף הנפוץ ביותר.

קישור לתוסף: https://he.wordpress.org/plugins/wpforms-lite

Contact Form 7

התוסף CF7 הוא התוסף האהוב עלינו ועל רבים אחרים ( מעל לעשר מיליון התקנות פעילות ) בכל הקשור ליצירת טפסים. התוסף המצוין הזה אינו מומלץ למתחילים, אלא לבעלי ידע בסיסי לפחות, בסביבת וורדפרס. לתוסף הזה אין ממשק נגיש ונוח כמו לתוסף WPForms, אבל הוא מקצועי לא פחות. בעזרת התוסף הזה אפשר ליצור את כל סוגי הטפסים, להתממשק לאין ספור שירותים צד שלישי, לבנות ולעצב בעצמך ( בעזרת CSS ו – HTML ) כל סוג או מראה של טופס.

לתוסף Contact Form 7 יש המון תוספים ( Addons ) המרחיבים את פעולת התוסף, רובם חינמיים.

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/contact-form-7

תוספים לנגישות באתרי וורדפרס

AccessiBe

AccessiBe הוא התוסף המקצועי והמקיף ביותר לנגישות באתרי וורדפרס. עם קרוב ל – 250K אתרים, תוסף הנגישות הזה מספק מענה מצויין למשתמשים בעלי מוגבלויות שונות, ומעבר לכך הוא עונה על דרישות החוק. ( אם כי לא במלואן ). החיסרון הגדול ביותר של התוסף הזה היא עלותו היקרה יחסית.

קישור לאתר: https://accessibe.com

עלות: 490$ לשנה.

תוספים לניהול קבצי מדיה בוורדפרס

Folders

התוסף Folders עוזר לארגן ולנהל את כל קבצי המדיה באתר. בעזרת התוסף תוכלו לארגן את קבצי המדיה בתקיות שאתם יצרתם, למחוק/להעלות קבצים, לשנות שמות קבצים גם לאחר שהם הועלו לשרת ועוד. השימוש בתוסף Folders הוא חינמי והוא מומלץ מאוד לאלו המנהלים אתרים עם קבצי מדיה רבים.

קישור לתוסף: https://wordpress.org/plugins/folders

תוספים לניהול משתמשים בוורדפרס

Members

תוסף חינמי המאפשר ליצור ולנהל משתמשים ו/או תפקידים ( User Roles ) בקלות. התוסף מאפשר לחסום תוכן למשתמשים שאינם מחוברים או רק לבעלי תפקידים מסוימים.

קישור לתוסף: https://he.wordpress.org/plugins/ultimate-member

תוספים לאלמנטור

חשוב לציין! התקנת תוספים רבים על מערכת וורדפרס עלולה להאט את האתר, לגרום להתנגשויות ובמקרה קיצון לגרום לנפילת האתר.

Unlimited Elements for Elementor

לתוסף Unlimited Elements יש מעל ל – 300 אלמנטים/ווידג'טים ייחודים עבור אלמנטור. ומעל ל – 200K התקנות פעילות.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/unlimited-elements-for-elementor

קישור לאתר: https://unlimited-elements.com

Essential Addons for Elementor

לתוסף Essential Addons יש מעל ל – 95 וודיג'טים ייחודיים עבור אלמנטור. ומעל ל 2 מליון התקנות פעילות בוורדפרס.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/essential-addons-for-elementor-lite

קישור לאתר: https://essential-addons.com

עלות: 49$ לשנה, לאתר אחד.

Premium Addons for Elementor

לתוסף Premium Elements יש מעל ל – 90 אלמנטים/ווידג'טים ייחודיים לאלמנטור. ומעל ל – 700K התקנות פעילות.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/premium-addons-for-elementor

קישור לאתר: https://premiumaddons.com

עלות: 39$ לשנה, לאתר אחד.

JetPlugins for Elementor

התוסף JetPlugins הוא למעשה תוסף אחד המכיל כעשרים תוספים ייחודיים ל – JetPlugins, ובסך הכל כ- 200 ווידג'טים ייחודיים לאלמנטור וורדפרס. JetPlugins של חברת "crocoblock" הוא התוסף המקיף ביותר לבניית אתרים עם אלמנטור. אך על אף זאת אינני ממליץ על רכישת התוסף כלל. אלא אם כן אתם צריכים להשתמש בווידג'ט ספציפי שאין שום דרך אחרת ליצור אותו.

קישור לתוסף ( גירסה חינמית ): https://wordpress.org/plugins/jetwidgets-for-elementor

קישור לאתר: https://crocoblock.com

עלות: משתנה לפי הצורך.

Post Author Image

מחבר: מיכאל

מיכאל הוא מתכנת PHP, JavaScript ושותף בחברת Be Wiser, שם הוא מפתח אתרים ותבניות בסביבת וורדפרס. מיכאל למד לתכנת לבד ועבד כמתכנת חיצוני במגוון חברות ופרויקטים.

למאמרים נוספים שנכתבו על ידי: מיכאל

180 צפיות