אופטימיזציה לאתרים היא תהליך של ניסוי מבוקר תוך שימוש בכלים ואסטרטגיות מתקדמות כדי לשפר את ביצועי האתר שלך, להגדיל עוד יותר תנועה והמרות, ולהגדיל את ההכנסות.
אוהבים להמתין בתור בבנק או בקופת חולים?
מה לגבי המתנה לאוכל במסעדה?
שירות איטי או המתנה ממושכת גורמים לתחושות אי נוחות במקרה הטוב. באופן דומה, כאשר לא מדובר בשירות חיוני, מהירות אתר איטית עלולה לגרום לדירוג גרוע במנועי חיפוש, לתעבורה נמוכה, חווית משתמש שלילית, ובסופו של דבר לנטישת לקוחות פוטנציאלים. #(Bounce Rate)
HighSpeed
אתרי וורדפרס שעברו אופטימיזציה זוכים לשיפור במדדי החשיפה מכיוון שקיים סיכוי גבוה יותר להגיע למקום גבוה יותר בתוצאות החיפוש, בנוסף לכך תנועת הגולשים לאתר גדלה ואיתה חווית המשתמש, וכאשר ביצועי האתר טובים ויציבים יותר, ההכנסות גדולות יותר.
ככל שמספר הפעולות גדל, כך גדל גם קצב ההמרה.
מחקרים רבים הוכיחו שאופטימיזציה ושיפור מהירות האתר מגבירים את הקצב בו משתמשים מסיימים פעולה באתר, ככל שמספר הפעולות שמשתמש מבצע באתר גדל, כך גדל גם קצב ההמרה. לא רק שיותר משתמשים נשארים באתרים בעלי טעינה מהירה, גם קצבי ההמרה גבוהים יותר בהשוואה לאתרים איטיים יותר. למידע נוסף, קרא/י על #דפי נחיתה
למידע נוסף על אופטימיזציה לאתרי מסחר, קרא/י על #בניית אתרי ווקומרס
איכות השרת משפיעה
על מהירות האתר
זמן התגובה של השרת משפיע על מהירות פתיחת הדף, אתרים המאוחסנים בשרתים חלשים יפתחו לאט יותר בגלל זמן התגובה האיטי.
מסך החיפושים בגוגל הם בעלי כוונה מקומית.
בעשור האחרון, האינטרנט הפך למקום דרכו הצרכנים מקבלים את החלטות הקנייה שלהם ורוכשים מוצרים. האינטרנט הפך גם לכלי נפוץ למציאת מידע על עסקים מקומיים, חברות, ארגונים שונים ועוד.
מהחיפושים המקומיים בנייד מביאים לרכישות לא מקוונות.
אם את/ה לא עושה אופטימיזציה לאתר שלך ולתוכן, זה לא משנה כמה אנשים מחפשים מונחים רלוונטיים לתחום בו אתה עוסק וכמה תנועה זה ימשוך לאתר שלך, האתר האיטי ירחיק לקוחות ויקבל פחות חשיפה.
Factors
משקל
איכות
מיקום